Koronki, koroneczki

Zaglądam ostatnio na liczne strony poświęcone koronkom i ażurom wszelakim. Coraz bardziej podobają mi się szale wykonane przez inne blogowiczki. Nabyłam książkę z ażurami i przymierzam się do kilku próbek. Na początek chyba szal bo łatwiej wzór rozplanować. jak coś wymyślę to pokażę. dziś kończę ogromną chustę z Padisah. Miałam skończyć wczoraj ale oczywiście zabrakło włóczki. Zatem dziś skok do pasmanterii i wieczorne dzierganie.
a oto owe wzorki, które "mnie" się podobają.
















3 komentarze:

savannah pisze...

Jak zrobisz to pokaż proszę, bo już na obrazku z wzorem ciekawie się zapowiada:) pozdrawiam

Yadis pisze...

Bardzo podoba mi się ostatni wzór. Jest taki delikatny i oryginalny

makneta pisze...

Ten ostatni jest fajny, może na niego się skuszę.
Napisałam do Ciebie maila.
Pozdrawiam
Makneta